Job 20 van 59


Report this listing

Solliciteren



Logistics Administrator


Functie

Onze klant - een grote Internationale speler - gelegen te Zeebrugge gaat op zoek naar een Logistiek Administrator om hun team te vervolledigen. Wat zal er allemaal tot jouw takenpakket behoren in deze functie?
  • Plannen van de inkomende zendingen, rekening houdend met de stocks en capaciteiten
  • Inplannen en opvolgen van de grote leveringen & express zendingen, die niet via de normale distributie gaan
  • Opvolgen van de dagelijkse exportvolumes en het transport
  • Pickings aanmaken
  • Opvolgen en verwerken van de retour zendingen & claims
  • Stockopvolging m.b.t. prioriteiten voor leveringen
  • Coördinatie tussen de verschillende partijen Sales desk, Warehouse en transporteurs


Bedrijfsinformatie
Accent Jobs is een uitzend selectiebedrijf dat de flexibiliteit van een uitzendbureau combineert met de kwaliteit van een selectiebedrijf. Er worden enkel jobs aangeboden die uitzicht bieden op een vast contract. Dit wordt mogelijk gemaakt door de 700 gepassioneerde medewerkers die elke dag meer dan 12.000 mensen aan een job helpen. Met 230 kantoren heeft Accent Jobs het grootste kantorennetwerk van België.

Jouw profiel

Naar welk profiel gaat onze klant gelegen in Zeebrugge op zoek voor de vacature van Logistiek Administrator?
  • Bij voorkeur ervaring in een soortgelijke logistieke job
  • Je bent goed georganiseerd, dynamisch en polyvalent
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands & Engels
  • Je bent vertrouwd met het MS Office pakket
  • Kennis SAP is een groot pluspunt
  • Je kan zelfstandig werken maar je bent tegelijk een teamplayer
  • Je hebt er geen probleem mee om te werken in een flexibel uurrooster
  • De activiteiten van een wagenpark organiseren en plannen (toewijzing, onderhoud, ...)
  • Internationale transportprestaties opvolgen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Technische ondersteuning bieden aan de chauffeurs in geval van panne, ongeval, ... (wijziging van reisweg, reistijd, ...)
  • Klachten registreren
    De klant naargelang het type incident oplossingen voorstellen (breuk, vertraging, panne, ...)
  • De databestanden (chauffeurs, wagenpark, opdrachtgevers, …) up to date houden
  • De uitvoering van het transport opvolgen of controleren
    Problemen identificeren en bijsturen
  • Administratieve en budgettaire formaliteiten vervullen die verband houden met het transport (terugkeer van route, leveringsbonnen, opvolging van de reglementen, ...)
  • De routes van de chauffeurs organiseren en plannen
  • De activiteiten van het personeel opvolgen en nakijken (rijtijden, geldigheid van de attesten, ...)
  • De dagplanning van de chauffeurs opstellen en bijwerken
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Afwijkingen vaststellen

Aanbod

Wat mag je van onze klant gelegen in Zeebrugge verwachten?
  • Een job optie vast na de uitzendperiode
  • Een aantrekkelijk salaris afhankelijk van jouw ervaring aangevuld met extralegale voordelen
  • Een 38 uren werkweek waardoor je 6 betaalde ADV dagen opbouwt
  • Een tewerkstelling in 2 ploegen tijdens de daguren (08.00 uur -16.00 uur /10.00 uur -18.00 uur)
  • Een opleiding gegeven door ervaren collega's
  • Snelle opstart

Solliciteren

ALICIA THEEUWS
003250444714

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht