Onze klant - een grote Internationale speler - gelegen te Zeebrugge gaat op zoek naar een Logistiek Administrator om hun team te vervolledigen. Wat zal er allemaal tot jouw takenpakket behoren in deze functie?
Plannen van de inkomende zendingen, rekening houdend met de stocks en capaciteiten
Inplannen en opvolgen van de grote leveringen & express zendingen, die niet via de normale distributie gaan
Opvolgen van de dagelijkse exportvolumes en het transport
Pickings aanmaken
Opvolgen en verwerken van de retour zendingen & claims
Stockopvolging m.b.t. prioriteiten voor leveringen
Coördinatie tussen de verschillende partijen Sales desk, Warehouse en transporteurs
Bedrijfsinformatie
Accent Jobs is een uitzend selectiebedrijf dat de flexibiliteit van een uitzendbureau combineert met de kwaliteit van een selectiebedrijf. Er worden enkel jobs aangeboden die uitzicht bieden op een vast contract. Dit wordt mogelijk gemaakt door de 700 gepassioneerde medewerkers die elke dag meer dan 12.000 mensen aan een job helpen. Met 230 kantoren heeft Accent Jobs het grootste kantorennetwerk van België.
Jouw profiel
Naar welk profiel gaat onze klant gelegen in Zeebrugge op zoek voor de vacature van Logistiek Administrator?
Bij voorkeur ervaring in een soortgelijke logistieke job
Je bent goed georganiseerd, dynamisch en polyvalent
Je spreekt en schrijft vlot Nederlands & Engels
Je bent vertrouwd met het MS Office pakket
Kennis SAP is een groot pluspunt
Je kan zelfstandig werken maar je bent tegelijk een teamplayer
Je hebt er geen probleem mee om te werken in een flexibel uurrooster
De activiteiten van een wagenpark organiseren en plannen (toewijzing, onderhoud, ...)
Internationale transportprestaties opvolgen
De activiteiten van een team coördineren
Technische ondersteuning bieden aan de chauffeurs in geval van panne, ongeval, ... (wijziging van reisweg, reistijd, ...)
Klachten registreren
De klant naargelang het type incident oplossingen voorstellen (breuk, vertraging, panne, ...)
De databestanden (chauffeurs, wagenpark, opdrachtgevers, …) up to date houden
De uitvoering van het transport opvolgen of controleren
Problemen identificeren en bijsturen
Administratieve en budgettaire formaliteiten vervullen die verband houden met het transport (terugkeer van route, leveringsbonnen, opvolging van de reglementen, ...)
De routes van de chauffeurs organiseren en plannen
De activiteiten van het personeel opvolgen en nakijken (rijtijden, geldigheid van de attesten, ...)
De dagplanning van de chauffeurs opstellen en bijwerken
De opvolggegevens van de activiteiten registreren
Afwijkingen vaststellen
Aanbod
Wat mag je van onze klant gelegen in Zeebrugge verwachten?
Een job optie vast na de uitzendperiode
Een aantrekkelijk salaris afhankelijk van jouw ervaring aangevuld met extralegale voordelen
Een 38 uren werkweek waardoor je 6 betaalde ADV dagen opbouwt
Een tewerkstelling in 2 ploegen tijdens de daguren (08.00 uur -16.00 uur /10.00 uur -18.00 uur)